Where was I?

Vilken vecka, skönt att det blir helg nu. Har fått höra massor med positiva saker idag så jag är väldigt nöjd i stora drag :)
Under helgen har jag massor att göra, dock är inte allt roligt. Ska skriva massa papper till försäkringskassa och Lernia osv, lär ta sin lilla tid för så fort man skriver fel till försäkringskassan så vägrar dom allt. Men sen blir de annat skoj :)

Imorgon ska jag handla åt farmor på morgonen nån gång och sen ska jag träffa mina favoritpojkar under dagen. Jag och pappa måste slå vårat rekord på storhandlingen åt farmor, det ligger på 8 minuter för tillfället, imorgon satsar vi på 7!






Living with Elliot was certanily different, every inch of her apartment was filled with girly stuff. There were lavender scented candles, pink robes, bath salts. It. Was. Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0