All the boys love Many Lane.

Nu har jag kommit hem, och ska vara i några dagar nu. Tror jag har världens underbaraste pojkvän på riktigt.
Nåja, helgen har varit lite annorlunda. Mikaels kompis har varit hos honom nu i några dagar, åkte hem 5 imorse, stackarn. Så det har varit fullt upp typ hela tiden och jag har pluggat när jag har haft lust = i princip enbart söndag kväll. Men jag klarade ju körkortsprovet galant idag ändå! :)
I lördags ringde världens bästa Emelie (smörar lite kanske) och frågade om vi hade lust att bowla, och visst hade vi det! Bowlingen gick ju jättebra, ingen fick över 100 poäng vad jag vet : D Great great. Sen blev det lite biljard. Jag fick ner några bollar i alla fall.

Längtar en aning till Borås just nu men finns inte så mycket att göra åt det, har icke tid att åka in förrän torsdag-fredag :/

Och Emelie, vi borde leta upp ett rum med en stor vit vägg så vi kan roa oss med lite fotografier tycker jag, men inga porrbilder tyvärr. Kläder ska det vara.

Funderar på att se All the boys love Mandy Lane nu, men jag vet inte om jag är på humör på en slasher-film ensam, vill ha någons famn att krypa upp i och gömma mig hellre.

Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0