I'm here to stay

Imorgon blir det äntligen till att åka till Borås och träffa lilla och stora gubben.
Överraskning kanske det blir med, härligt : D Blir så fruktansvärt nyfiken när det gäller sådant.

Ser ut som dom bygger ett slott här utanför mitt fönster, massor med lampor och det ser sjukt stort ut huset. Om man ändå hade en massa pengar och kunde köpa sig ett härligt hus.

Jag luktar för övrigt gurka och avokado tack vare ansiktsmasken jag precis gjorde. Men tycker snarare att jag luktar en blandning av lera och nötter. Jaja, huden blev asnice i alla fall.

Mor min står i köket och lagar till lax och potatis, hoppas på att hon gör någon god sås också. Alltid gott att äta hemma faktiskt, även om min gubbe gör god mat han också. Speciellt kycklinggrytan, it is to die for!

Undrar om Blondinbella känner av lågkonjukturen? Pyttsan.

Kommentarer
Postat av: Jaana

grattis till körkortet ^^

2008-12-04 @ 17:11:20
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0