Uppesittarkväll? Nej.

Haha skulle börja skriva ett inlägg och så spelades Jimi Hendrix - All along the watchtower precis på reklamen, började rysa och mysa på samma gång ^^

Nåja, vad jag tänkte skriva var det här.
Idag är dagen före julafton och ska vara en sådan där myskväll, en uppesittarkväll. Jag är sjuk och snörvlar som en liten unge och min gubbe är just nu och tvättar för fullt.
Känns inte riktigt sådär julmysigt som det skulle kunna göra direkt.
Ingen glögg finns här, får väl se om det går att rota fram några pepparkakor ut skåpet.
Dessutom skulle vi ju fira jul idag kom jag precis på, men hur fasen gör man det utan julklappar, julmat eller något julliknande?
Tror jag ska tända granen i alla fall, det är ju en början trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0