Dirty Sexy Money

Jag har problem med att åka buss.
Har alltid haft problem med det, men det börjar väl bli bättre.
Innan bussen kommer är jag alltid orolig för att det ska vara fullt på bussen och att man får sätta sig jämte någon sliskig/sluskig.
Sen när man väl är på bussen är jag alltid orolig för att stopp-knappen inte ska funka eller att bussen inte ska stanna efter man tryckt.
SAMMA SAK varje gång jag åker buss, och det är ju i alla fall 2 gånger om dagen. En aning jobbigt.

Är det fullt så får man stå och stannar inte bussen får man ropa. Har inte problem med något av det, men ändå oroar jag mig? Mysko.

Men nu har jag ju äntligen tagit mitt körkort! Så nu ska det bara fixas en bil så slipper jag bussen.
Fast det är bra här hos min gubbe, för bussen går var 10:e minut och det är en hållplats precis utanför huset. Man blir liksom aldrig sen till något.
Asbra.

Dirty sexy money är för övrigt en grymt bra serie, men nu har jag snart sett klart alla avsnitt :/ Uscha.

Kommentarer
Postat av: fiona

grattis ti körkortet! :)

2008-12-08 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0