Vård av sjukt barn.

Idag sitter jag och är hemma med Jimi som är lite sjuk.
Har precis stekt fiskpinnar för första gången i mitt liv, och dom blev faktiskt goda skumt nog. Mer skumt är det nog att jag inte stekt fiskpinnar förrän nu vid 20 års ålder.
Men men, sånt är det.
Nu sitter Jimi och trycker in + på min mobil. Det blir tydligen + om man håller in 0 i några sekunder, nice.

Ringde och sjukanmälde mig idag, eller anmälde att jag skulle ha sjukt barn hemma rättare sagt, och ringde till en Lisa. Men det var inte hon som svarade utan det lät som en hes porrbrud nu igen. Hon sa bara "Hallååååh.."
Jag fattade inget först.
Men det var tydligen någon som jobbade där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0