Wobbly Bobbly

Visst är det lite pinsamt att jag varje år fastnar på en speciell Britney Spears-låt. Just nu är det såklart Womanizer.... WHY GOD WHYYY?

You're the sucker to think that I would be a victim, not another...

Har ägnat dagen åt att leta jobb, vilket är helt värdelöst just nu, kommer in ett nytt jobb i månaden typ. Måste ut och leta på andra sätt känner jag, har ett företag i tankarna. Womanizer womanizer womanizer...

Jag skulle vilja lära mig dansa, det är roligt som fasen (iaf med alkohol i kroppen), man får träning och man bli vig. Finns inget negativt. Ok att man blir trött och svettig, men säg någon träning där det inte ingår liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0