Candy love.

Ok, har insett några saker idag,
Jag är en DÅLIG människa.

Anywho, jag är inte bara kass, jag funkar till många saker, typ att knyta skor.
Fan jag har ju inte ens snören på mina skor för jag är för lat för att knyta.
Sen går det alltid upp precis när man ska hinna med bussen någon gång och man faceplantar i asfalten.

Därför är det bra med ickesnörna skor :)

HFT | says:
:'> älska dig


She lööööööööves me, she löööves me!
Eller så är det för att vi delade samma åsikt om en sak som hon skrev så, men de tror jag inte, hon är allt smygkär i mig.


Jag gör berg av ingenting, sån är jag bara. Borde bara sluta klaga. Så det gör jag.
För övrigt är blogg skittråkigt att skriva.
NU ska jag sluta klaga.
Märkte inte ens att jag klagade där :)


Förresten familjen Svensson är i Spanien, jag klagar inte över att jag inte är där utan säger helt enkelt att lite sol skulle inte skada ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0