..move your hands up and shake your body to the ride..

Blir så irriterad när jag lyssnar på musik på min mobil, har bara lagt in massa bra musik, dock har jag lagt in ett album med Ivan Boring (grym för övrigt!) Men när man ligger och njuter av all musik på random så kommer det där hemska trumpetskitet prrrfprprpprff som är i början av varje "låt". Jag dör.

Ringde för övrigt trafikskolan idag och fixade körtid. Fick körtid imorgon, lite väl snabbt då jag egentligen hade annat att göra men men, jag tar hellre tag i körkortet än något annat just nu.
Var ute och körde en sväng med pappa idag, fan det var många bilar i Kinna, säkert 10 bilar som brottades om rondellen :O
Vi har två rondeller i Kinna faktiskt.

Planer inför helgen har jag inga då jag inte vet hur saker och ting blir. Kommer Samuel hit ägnas ju all tid med honom. Men han är ju sjuk så det är ovisst.. Annars blir det nog Göteborg på fredag med Ancan, lite shopping och lite buffé. Jeans ska jag köpa! Flera par.

Tiden har försvunnit idag men jag kan inte riktigt klura ut vart den försvann.

Har snart svåra hörselskador och skavsår i öronen men jag älskar mina koss-pluggar, hittade dom i en låda och nu kan jag inte sluta använda dom till min mobil. Basen är underbar ^__^

Mitt humör är typ inget just nu, tänk om man kunde vara lycklig en hel vecka! Ska börja räkna dagar nu hur länge man kan hålla humöret uppe. Börjar räkna på fredag, för imorgon vet jag att mitt humör kommer vara skit ändå :)


Stavfel finns förmodligen, orkar inte läsa igenom ok? Ok.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har bärbart internet, det har inte du biatch!

2008-02-28 @ 16:58:51
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0