Såååå grymt besviken!

Streetlight Manifesto och Reel big fish spelade i Göteborg i lördags och gissa vem som INTE var där?

Jag.

Gud mitt jävla miffo, hur kan jag ens ha glömt detta? :)

Har passat kusiner idag, pärlat lite och sånt där roligt. DIggar dock Johannas kortspel, man lägger alla kort uppochner och sen letar man upp alla damer och ger till henne, oj förlåt menar såklart "prinsessor" :)
Imorgon bär det av till skjutbanan då lite äldre kusinen Sara ska prova på luftgevärsskytte och tänkte att jag kan hjälpa till lite där, hon är ju trots allt inte mer än 8 år.

Imorgon är det också alla hjärtans dag, same shit different day? Mjo ungefär så, firar inte det. Skickar ett sms till pojken min sen är det nog med de.
Alla hjärtans dag är bara till för alla singlar att få ångest över att dom är ensamma och för att alla partners ska gå och köpa dyra saker till varandra.
Vem hjälper denna dagen egentligen?


Kommentarer
Postat av: Josefine

Affärerna hjärtar helt klart denna dag!

2008-02-14 @ 02:39:28
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Fiona

glad vändag

2008-02-14 @ 10:56:05
Postat av: Fiona

:)

2008-02-14 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0