We do what we want, we don't do what we should

Tänk att se Streetlight manifesto live :O Jag vill vill vill : <

A moment of silence, please, for those who never get the chance
They show up to the party, but they're never asked to dance
The losers, the liars, the bastards, the thieves
The cynicists, the pessimists, and those that don't believe in nothing

Fruktansvärt lättad är jag idag!

Bror har en kompis hemma, han höll på att dö när vi åt. Han kunde inte sluta skratta.
Aaaaakward.

Imorgon ska jag till mormor och träffa kusinerna lite. Typ pärla lite och sånt ^^
Barn är roliga saker.
Ska träffa Malmen imorrn med (:
Inte sett han sen i somras typ men men ^^
Kommer väl tjöta hål i honom men det är han beredd på stackarn hoppas jag.

Ska uppdatera min bilddagbok sen me tänkte jag

http://imekakka.bilddagboken.se

Ok, jag har inget vettigt att skriva här, jag återkommer om ett par dagar.

Men kom ihåg att jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men slyna! Du ska uppdatera den varje dag!!!!!!!! Tänk på små lodisar som JAG som inte har något annat liv än att hårdbevaka din blogg varje dag.

2008-02-12 @ 19:42:23
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Fiona

vad glad ja blir när du säger att du är lycklig :)

2008-02-12 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0