Boys are stupid, throw rocks at them

Så sant så sant.

(*) Pontus in da motha fuckin house! (*) says:
Milla
(*) Pontus in da motha fuckin house! (*) says:
knulla:)?
Milla -music please- says:
knulla?
(*) Pontus in da motha fuckin house! (*) says:
aaa
(*) Pontus in da motha fuckin house! (*) says:
jag e sugen åp dg :)
(*) Pontus in da motha fuckin house! (*) says:
vart är d`u??
(*) Pontus in da motha fuckin house! (*) says:
:=)
Milla -music please- says:
sorry, jag har pojkvän som sagt
(*) Pontus in da motha fuckin house! (*) says:
men är du med honom nu?




För det första har jag inte träffat honom på snart 2 år, för det andra vem fan är så dum att ens skriva så? Speciellt sista meingen?
Åh pojkar är inte kloka, det som gör mig rädd är att han vet vart jag bor ._.



(*) Pontus in da motha fuckin house! (*) says:
men asså hör av dig för att jag är rätt sugen på dig så du vet hade Phettaste dröm om dig i natt :)


Och det ska få mig att hoppa direkt i säng med honom då eller?

Kommentarer
Postat av: Fiona

HAHAHA.

hide.

2008-01-10 @ 19:32:45
Postat av: Josefine

HAHHA! Orka honom, hade inte han fått unge och allt?

2008-01-13 @ 17:57:04
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0