I'm gay

HFT | says:
du gay
HFT | says:
min gay



Gaaaaaay gay gay.

Hmm helgen, lite partei i lördags, inte så mycket som Samuel tror men men.
Vi spelade Buzz, rätt kul faktiskt : D
Och jag SJÖNG, jag sjunger inte, inte ens i duschen, bara lite när ingen hör.
Men svenska schlager funka bra och vi tog i från tårna och jag vann över Ancan! Helt tondöv verkar jag inte vara men rösten kan man ju säga annat om...
Sandra utklassade dock oss helt, jag och Ancan låg iaf rätt nära men Sandra vann hela tiden med några tusen (:

Är det taskigt att lura folk? Vet inte, jag tycker det är lite kul iaf (: 1 april året runt \o/

Har testat alla mina jeans idag, gud va jobbigt : /


HFT | says:
du ahr int haft sex på 1 månad
Milla -music please- says:
tack tack
HFT | says:
_
HFT | says:
:'>*
HFT | says:
<3<3<3<3<3<3<3<3
HFT | says:
selibat selibat selibat
HFT | says:
när far du ti gubben?

Men TACK Mikaela <3

Hon är mer gay än mig : <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0