Meet Samuel L. Jackson



Kände mig jävligt nice efter att ha testat den här ansiktsmasken ^^
Fick en chokladansiktsmask av kära mormor i julklapp så  kände jag mig lite nere en dag och roade mig med den här. Den luktade precis som choklad också : o
GIck ner till min bror och det första jag får höra är "Vad gott du luktar" Första gången jag hört den från min bror och det klart jag måste lukta choklad för att jag ska få höra det. :)
Dum som jag är så känner jag att jag måste smaka på masken med, luktar den gott så smakar den gott right?
Den smakade kemikalier.... Vad väntade jag mig egentligen?
Nåväl, när jag väl slutat roa mig med masken och sköljde av den slog det mig att den funkade faktiskt riktigt bra.


Btw någon som har galgar att ge bort?

Kommentarer
Postat av: Fiona

hahahaha
ja sku just fraga att va de gott :D
very nice

2008-01-10 @ 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0