Nytt år.

Jaaa, året kunde ju börjat bättre, men jag har iaf tagit tag i saker jag borde gjort för längesen så det är ju alltid något.

Bilskola och arbetsförmedling fixat idag, två saker jag skjutit på lääänge, men känns bra att jag fått nog med vett i skallen att börja fundera på framtiden.

FIona ska till Martiiqne eller nått liknande, karibien iaf..... lucky yoooooouuuu. 5 veckor utan någon vidare kontakt med henne, orka : O
Vet att jag stavade fel till det, men det får duga ;)

Hell, får skriva mer här imorgon eller något, men ett litet inlägg var begärt så här kommer det ;)

Kommentarer
Postat av: Fiona

jee

kom ihåg o skriva mycke nu när ja e borta. DU MÅST!!!

2008-01-03 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0