Ok, idag är en seg dag ok? Ok.

Vilken svordom använder du mest? Hmm, ingen aning, "kuk" om det är ett svärord? : P
Äger du en iPod? Jadå, en blå iPod mini ^^ Men använder en annan MP3-spelare.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Väckarklocka, vad är de? : O   Ärligt talat står den ibland på 06.30
Hur många resväskor äger du? Tror jag äger en, men jag använder hellre en bag om ja ska iväg (: Rimmar ^^
Använder du flip-flops? Grymt bra skor på sommaren, fult är de dock, speciellt på killar/män/pojkar/whatever
Var köper du dina matvaror ifrån? Well Hemköp blir de oftast.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Är hellre med, dokumentera mitt liv ftw!
Vilken var den senaste filmen du såg? Tänk tänk tänk, måste bli Bowling for Columbine tror jag.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Ehm, vilken fråga? Är det min egen familj jag skaffat så klart den, men om jag väljer mellan en random familj och en vän till mig är väl svaret inte så svårt?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett liv? : D Nee men ett hus och innehåll till det ^^
Har någon någonsin kallat dig lat? Eeh, nej...?......Jo
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Skulle lätt behöva, somnar 2-3 på dagarna nu och vaknar 5-6, är en vandrande zombie just nu. Behöver nog sova borta hos någon *hint hint*
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Hm, ligger två jag bränt själv, en med Nothung, en med Markoolio, en julskiva och något mer som jag intek ommer ihåg. Lyssnar aldrig på cd som kanske märks : D Lyssnar på datorn yes yes, och lyssnar på John Mayer - Slow dancing in a burning room.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Skulle vilja säga Streetlight Manifesto faktiskt (:
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hehe ja, men va fan, hemligheter är hemliga right? ;)
När var senast någon stötte på dig? Märker sällan sånt : D Men nyår va ju en del tydligen..Blää lämna mig ifred
Vad åt du till middag senast? Åt ingen middag igår, kokade bara lite ägg : < Men de va nog nån köttbit gissar jag på. Är störthungrig om dagarna dock, cp cp cp.
Använder du huvtröjor? Har på mig nu ^^ Jak trivas i dom yes.
Kan du vissla? Jao, men går bättre om ja suger in luft än blåser ut konstigt nog.
Vem var den senaste som ringde dig? Pappa som berättade att han fixat prov åt mig, HJÄLP ._. Annars va de Malmen.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Lisebergbanan : D Kommer alltid att vara <3
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? DUM fråga, är mycket väl medveten om att folk gör det men har slutat bry mig.
Vilket riktnummer befinner du dig i? (skumma personer sluta läsa här) 0320
Tittade du på tecknat när du var liten? Nej, jag tittade på porr dygnet runt.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Eh ja, räknas Kinna så är det snarare en fråga om hur litet det är, det kallas ju tydligen köpcentrum men jag vet inte....
Hur många syskon har du? En liten bror som jag är otroligt glad över :)
Är du blyg inför det motsatta könet? Mja, beror på hur det ligger till, men jo det är jag nog i början iaf.
Vilken film kan du alla replikerna till? Napoleon Dynamite : D De flesta iaf : P
Äger du några band t-shirts? Nej </3 Men finns många jag vill ha : <
När flög du senast? Ojoj, det är nog 5 år sen nu (:
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 3 stolar och en soffa
Läser du för skojs skull? Finns det en bra bok så yes, då läser jag om jag får ro till det.
Pratar du några andra språk? Engelska börjar ta över min svenska ._. Kan prata lite tyska med, med betoning på lite. Och lite finska, med betoning på ännu mindre : D
Diskar du din egen disk? Jupps, varje gång faktiskt.
Har du gråtit offentligt? Heh wääääääääääh, men jo, senast i ett tåg : D Aaaakward men men jag var ledsen (:
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär : < Hade en laptop men far tog den igen : < Går jag upp 10 kg får jag dock en dator, SÅ KOM HIT MED MAT GOTT FOLK!!
Försöker du alltid lära dig nya saker? Tycker om att lära mig saker om det går fort och lätt och jag slipper tänka. Så fort saker jag lär mig krånglar så skiter ja i de.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering tack! : < Vill ha en nu tack (:
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det är väl en fin gest men inget som behövs, en jag lever väl i det gamla att det är killens sak att uppvatka ._. Måste lära miiig.
Kan du kasta macka? Yehh, lätt.
Har du någonsin varit på Jamaica? In spirit? ^^ Men nej.
Vad har du med dig in på bion? Helst? Popcornburk med hål i botten och en pojkvän 8) Nej men popcorn har ja me helst : D Pojkvännen med ifs, men hålet i burken kan skippas ._.
Vem var din favoritlärare och varför? Lennart i 4-6, Maria i 7-9,
Har du dejtat någon av en annan religion? Noo..
Vad har du för väder? Svensk sommarvinter, alltså inget väder alls, sådär grått som hela tiden.
Har du en favoritblogg? Njae, läser runt på mångas. Eller jo! Tjuvlyssnatbloggen klart ^^
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Ehm...favorit? Det jag tyckte minst illa om? Säkert samhäll för där var allt rätt chill ^^
Gillar du att flyga? I flygplan? Ja. Igenom luften efter ett knytnävsslag? Njaa.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Dålig humor (:
När sov du senast på golvet? I somras skulle jag gissa på, på toalettgolvet, höll på att blöda ihjäl men men (:
Vilken är din favoritdrink? Rosa pantern är nice, Sex on the beach drack jag mycke i Prag, men Appletini måste jag nog ändå äga, mest för att jag tänker på Scrubs då ^^
Gillar du din boende-situation? Bo hemma kan vara nice men börjar kännas som man vill flytta hemifrån och skaffa familj och sånt. Inte än men snart.
Vilken är din mammas hemstad? Uhm, inte helt hundra faktiskt, dom flyttade rätt mycke när hon var liten.
Din pappas hemstad? Kinna \o/
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9-10 egentligen men det blir ju aldrig så.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Skulle inte vilja påstå det.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Blev utkastad en gång med Christian kommer jag ihåg ._. Men nej, rätt ovanlgit för min del.
Vilken är din favoritfrukt? Får man svara gurka? Passionsfrukt är gott. Och Kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? GE MIG FETT SOCKER OCH SALT!!! Kalorier behöver jag inte tänka på än i varje fall.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Hoppar ut ur tonåren den 10 aug : o
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jao det är jag egentligen, märks kanske inte så mycket när jag är omogen på min blogg men särskrivningar bör folk torteras för :)
Tror du på liv på andra planeter? Om ändå Pluto fortfarande varit en planet :'<
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Pappa <3
Tror du att Gud är man eller kvinna? Förmodligen är han/hon en inget av dom, om det nu ska vara jämlikhet i världen. Men är nog en dude.
Vad var det senaste du åt? GURKA! Det är faktiskt cpgott att bara tugga.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Kommer bättre överens med killar, tjejer är så..konstiga
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom tyckte det var nice och att Elena var för ovanligt för mig att heta (:
Gillar du senap? Åh ja! Speciellt i ärtsoppa ^__^
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Det finns inga problem, bara möjligheter" eller "Det ordnar Sig" det sista är lite släkthumor :)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Och dö helt söndermosad? Nej tack då dränker jag mig hellre.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Hm, JD från Scrubs har jag fått höra, lite sant maybe, jag är lite weeird ._.
Har du någonsin köpt något från eBay? Joo det har jag, kommer inte ihåg vad dock.
Tycker du om att krama folk? Folk jag känner ja, inte folk man inte träffat på 700 år men likförbannat ska kramas med ett ringande "HEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!"
Skulle du säga att du är trendig? No way in hell.
Äger du en digitalkamera? Jao, bra e den me :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Åååh, vet inte vad hon heter en sjukt lik va ja tydligen har ja hört från flera, 28 weeks later tror jag de va, en av flickorna som inte blev zombie : D
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Lätt, speciellt om man gärna vill prata me dom.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Hmm kan  inte komma på några just nu, men vet att det har hänt en del gånger.
Tycker du att du är attraktiv? Om jag känner mig på rätt humör så ja (:
Vad är du allergisk mot? Särskrivningar och tjejer. Men inget värre än de :)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Aldrig, fisk är fisk och kött är mat.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Josse ^^ Tror ingen annan har ork att svara på så här mycke : D

Kommentarer
Postat av: Fiona

typ orka lasa de har nar du inte ha satt mellan rum :P milla. ja e sjuk.

2008-01-15 @ 17:17:54
Postat av: Milla

typ nej : D sjuk whaaat? : o

2008-01-15 @ 22:27:39
URL: http://notiser.blogg.se
Postat av: Kotletten

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Skulle inte vilja påstå det.

haha den va go :P

bara så du vet så har jag lite liv å läste typ 10 saker, orka inte läsa allt :D, men kändis, jag har hört att någon tycker du är lik Nanny, fran drescher eller va hon heter...

2008-01-21 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0