Satans jävla kukhora :)

Garderober är inte nådiga saker, tung grej jag fick tag i, skruvhålen var aaaaaaningen för små och skurvmejslen jag fick av min bror var aningen för kort.
Sen är jag aningen för kort i tempramentet så hade ett tag planer på att elda upp fanskapet :)
Nu är det mesta i alla fall ihop men min rygg mådde inte bra idag och mådde inte bättre av att pilla med det här så jag gav upp, känns som jag har en ryggkota i lungan.

Byggde ihop ett nattduksbord igår, mitt rum börjar bli trångt med alla grejer men men.. Då får det väl va trångt då, kan ju vara mysigt de me, på ett jobigt sätt.

image7

Kommentarer
Postat av: Fiona

lol. ok.

trangt e lite jobbit. ja har takit o du fo bort fran msn. inte snallt.

2008-01-09 @ 15:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0