Yo.

Miip.
Nej seriöst jag har inget speciellt att skriva, sorry Fiona : D
Har varit hos Samuel sen i torsdags och vi har inte gjort så mycke egentligen, suttit hemma och bara suttit typ : D
Fast i lördags va vi ute i skogen lite och kollade alla fällorna, inget i någon fälla : < Sen åkte vi till Samuels kompis, tror det är han som kallas Helle.. inte helt hundra dock : D Minne minne..
Hans flickvän var där me.. Hände inte så mycke där egentligen, bara tjöta.. Han ville ha ut mig å Samuel att göra nånting på kvällen men de blev icke så.. muhh..

Här är lika kallt som vanligt och jag sitter här och fryser som as nu (: Kanske skulle ta på mig en tröja!

Tröja på, blev lite bättre ^^

Men den luktar ju typ kiss..

Åh orka.

Jaja, vi såg på biljard igår med och försökte klura ut hur fan reglerna går till, tror vi har ett hyfsat hum om det nu iaf : D

Jadu Fiona, så intressant har mitt liv varit.. Finns klart lite detaljer att berätta men föredrar nog att ta dom lite mer privat ;) Har hört att de finns freaks på internet ju : O


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1669089.ab

Fan jag hade ju blivit ett offer direkt ._. Vilka jävla äckel det finns.

"...sju grova sexövergrepp på kvinnor i åldrarna 17 till 81 år från Bohuslän, Göteborg och Skåne..."

Duuuuude, han var nog inte vacker... Ja menar 81 år? Ska man nu våldta så...äh...de ska man inte.. Men you get it..



Oh well, skriver blogg imorrn med, lovar att ha tänkt lite mer innan jag skriver då (:

Har de iaf BRA här, så det är ingt problem :)

Kommentarer
Postat av: Fiona

haha :D skriv anda fast du int har sa mycke o saga ^^

2008-01-22 @ 15:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0