666 i växel.

Lite udda när jag fick min växel i affären idag, "Varsågod, sexhundrasextiosex tillbaka"
The devil is after me : <

Och ja, jag är så jävla rik att jag betalar mat med tusenlappar. Vilken suck jag fick av kassörskan när jag lämnade fram den.

Anywho, Fiona jag behöver ha tag på dig liksom. I've got money for a trip ^^ En billig resa iaf :P
Pappa sa åt mig att vara försiktig med va ni häller i mig.. och att jag ska va försiktig med karlarna...är jag väl alltid? :)
Lite akward att få sånna "tips" av min pappa : D


Nu tog min Mentosberoendeframkallandegrejer slut så jag fick direkt abstinens. Dom har säkerligen laxerande verkan med :)

Kommentarer
Postat av: Fiona

A lot of booze and guys it is!:D:D

2008-06-19 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0