Alla saker faller på plats.

Hade en konstig känsla i magen imorse. Jag var...lycklig? Utan anledning..?

Feeels niice :)

Anyway dagen har löst sig bra måste jag säga, har fått ny syn på livet det sista. Går man runt och irriterar sig på allting som inte löser sig så lär ju inte något annat lösa sig heller. Känner mig smart idag, så jag vill skriva något smart. I och med att jag inte kan några smarta meningsfulla saker att skriva måste jag leta upp något.  Hittade en nice Einstein-quote häromdagen men då jag har guldfiskminne så försvann det.

Google is the shit:

Sunt förnuft är en samling fördomar inlärda vid 18 års ålder


Utbildning är det som finns kvar efter man glömt det man lärde sig i skolan.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit 100 000 sätt som inte fungerar.


Den där Einsten var inte helt dum han. Men jag ser smart ut jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0