Camilla x3

Ringde till Trafikskolan och fick prata med Camilla, jag ville ha en ny körtid och hon sa att jag kunde köra med Camilla.

Camilla fick en körtid av Camilla med Camilla. o.0

This is not weird at all : D

Camilla är nog inte ett så fult namn som jag trott innan, om man säger det ett par gånger så låter det faktiskt helt okei om man tänker efter.

"Camilla (stavas också ibland Kamilla) är ett kvinnonamn av latinskt ursprung som betyder 'offertjänarinna' eller 'offerprästinna'. "

Wtf tänkte mina föräldrar med? ._.

Och vad betyder det egentligen? Tjänar jag offer? Är jag prästinna över alla offer? Shit, dehär förklarar ju allt.

Kommentarer
Postat av: Fiona

hahahaha



fan va roligt.



"Camilla är nog inte ett så fult namn som jag trott innan, om man säger det ett par gånger så låter det faktiskt helt okei om man tänker efter. " :D

2008-06-23 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0