Gissa vem som fått tummen ur röven?

Jag jag jag jag.
Tror nog att en vecka i Finland kan göra mycket gott :P
Fast vad gör man i Finland egentligen? Det enda jag vet är att man badar bastu naken och piskar varandra med grenar, man dricker vodka rent och man bär ständigt på kniv. Och dit ska jag? ._.
Nåja, det får lösa sig bäst det vill.
Stuga -> Finland -> Mantorp -> Then what?

Har varit väldigt effektiv idag måste jag säga, trots min grymt svullna hals, jag ser ut en hamster under hakan ungefär.

 <- Ny frisyr har jag också, men inge speciellt direkt. Tror dock luggen blev lyckad denna gången.


Kommentarer
Postat av: Fiona

whuuuuuuu!!! PARTY TIME!! ;)

2008-06-26 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0