Hängpattar och skrynkelrumpa.

Folk säger att man ska gå på insidan. Men är det någon som egentligen gör det?
Två lika underbara killar, den ena ser skit ut och den andra ser asbra ut. Vem väljer man?

Jag väljer i alla fall den skitsnygga.

Någon sa till mig att man ska skaffa en kille som är fulare än man själv är. För då är den killen glad över att han har en sån snygg tjej. Men jag vet inte om jag är så sugen på att gifta mig med Quasimodo ->


Förresten, är det bara jag som tycker det är roligt att det finns en som heter Semin Cuk i Sverige? Alltså no offence, men tänk när man ska presentera sig för folk.

"Ja hej, Semin Cuk"
"Wtf?"


Kommentarer
Postat av: Josefine

krr tänk om han Semin Cuk läser detta?

2008-06-24 @ 20:52:58
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Fiona

seemy cok va ganska roligt.

2008-06-24 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0