Hata fotboll.

Hata fotboll.

Hata fotboll.

Hata fotboll.

Ok, kan väl kanske vara kul att kolla på men varför denna hysteri? Blir ju bara värre och värre.


Har lust att hitta en mjuk vägg att slå huvudet emot. Hårda väggar orsakar bara hjärnskakning å skit. Men mjuka kanske orsakar whiplash? (eller hur det nu stavas) Bäst att låta bli.

Studentfirande imorgon, blir tripp till att fira min fjärdedelskusin typ. Tur att det är så nära släkt :P Nåja, barndomsvänner iaf. Funderar på om inte min morbrors sambos unge tar studenten med?


Känner mig som en tvestjärt i huvudet just nu.

Jag behöver en off-knapp på min hjärna. Har så mycket att tänka på så det blir kortslutning ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0