Ime kakka gott folk.

Blev äntligen av med mitt 3mobilsurf nu, använder inte mobilen till att surfa runt med ändå, kändes helt onödigt.

Min dator är lite halvt paj med, saknas massa drivrutiner och shiet som jag inte hittar. Visst, det går se film och så på den, men det hörs ju inget ljud. Och inget internet heller. Jaja, finns ju som tur är fler datorer här i huset.

Funderar nästan på att börja studera igen, har blivit lite småsugen. Speciellt då jag var och lyssnade på någon tanta från vuxenutbildningen idag. Läsa upp mina betyg lite och så, kan alltid vara bra. Far min sken upp som en sol då jag sa det ^^


Jag vill ta studenten en gång till : <




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0