Mobil är död.

Inte ett enda samtal har jag fått idag. Oh why god, WHYYYY?
Lite konstigt är de allt.

Anywho, käkat smörgåstårta och studentmössetårta idag, trevligt trevligt.

Jag uppskattar verkligen all hjälp jag fick igår kväll, känns så himla bra.

Korta meningar idag.

Hulda och Helge/Kinesen mår bra idag, lite halvt galna är dom men men, livet är inte alltid lätt.

Och så en lång mening som Josse kan läsa som är totalt onödig men kan läsas ändå om man tycker att det är roligt liksom och inte har något liv precis som jag då det är lite onödigt att skriva en lång mening bara för att roa andra men jag är inte bitter utan fortsätter att skriva helt enkelt utan att stanna så får vi se hur länge det pågår men nu orkar jag inte mer kom jag precis på så det får stanna här tror jag om en stund typ nu nu nu nu n.


Undrar om jag lyckades utan stavfel?

Helgen kan nog bli nice iaf.


Kommentarer
Postat av: Josefine

wtf

2008-06-13 @ 05:42:54
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0