Stirb nicht vor me

Jag är GLAD GLAD GLAD.

Allt går framåt, livet går bra? Äh, jag blir väl sur imorrn igen. Eller nej, inte imorrn, för imorrn träffar jag trevliga människor. Men söndag då? : D

Känner mig fattig nu? Men löser sig snart det med. För nu är jag på G!

Ich weiß nicht wie du heißt
Doch ich weiß dass es dich gibt
Ich weiß dass irgendwann
irgendwer mich liebt
<3

Imorgon ska jag på bio och en promenad? Jag som hatar att gå, jag menar, det finns ju bilar? Men men, kan var mysigt :) Fast först ska jag till Borås med Björn och umgås lite och äta en bit mat.  :)



Tycker det är bra att han inte är desperat i alla fall?

Notera spindelharpan i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0