Terapiblogg

Egentligen skulle man inte vräka ut sina tankar såhär, men det hjälper att skriva av sig.
Tänker jag dock inte göra idag, skriver mest för att jag egentligen behöver skriva om mina tankar men jag vill inte dela med mig av dom. Inte än.
Do you follow? Förmodligen inte :)

Emelie är dock väldigt underbar måste jag säga :) Och Fiona :) Tack <3

Borde ju egentligen ta sig upp till sthlm när Fiona ändå är i Sverige, men ne, då vill jag hellre till Finland och röja jävel helt enkelt :) Får se hur bra jag är på att få fram min vilja. Vilket jag brukar få :)


Hur kan myggor/knott sticka igenom jeans? Jag förstår inte.



Kommentarer
Postat av: Josefine

(OO) känns som om du glömt någon ;o

2008-06-16 @ 00:01:32
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Fiona

you come finland now !

2008-06-18 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0