1559 kalorier på 4 timmar

Jag undrar hur jag lyckas? : D

Jag har ätit ett mellanmål till:
Glass                        123 kcal
38g Knäckebröd     123 kcal
20g Smör                 136 kcal
73g Brieost              278 kcal
1dl Apelsinjuice      50 kcal


Har fastnat på knäckebröd nu, det är ju underbart! Och brieost till det, gott gott gott. Men vet inte om jag hellre bör äta vanligt bröd? Har ingen aning om vad som är bäst för mig, så jag håller mig till det som är gott för tillfället.
Är alltså uppe i 1559 kalorier just nu, till middag ska det bli potatismos och något köttaktigt och senare till kvällen tänkte jag äta mig lite nudlar.
Sedan blir det nog en kaffepaus där emellan med kakor som tillbehör.
Känns som jag kommer hamna upp mot 2500 kalorier. Brukar inte äta paj om dagarna så det kan man ju dra bort, och det är bara det sista som jag börjat med nudlar på kvällen,  men annars äter jag ungefär såhär.

Har alltid varit underviktig så jag har lärt mig att leva med det och som någon skrev i kommentaren i förra inlägget bör jag nog träna för att bli lite större. Tyvärr är jag en mycket lat människa nu för tiden, men innan då jag spelade mycket basket så gick jag inte upp något vidare ändå. Men ska börja gå ut och gå lite i alla fall för att må bättre.


Och har ni inte sett filmen Juno än så gör det, gillade Ellen Page redan innan men nu älskar jag henne ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0