Dåliga människor.

Män(n) i skor.
Cp.

Idag fick jag hem godis att provsmaka och som tack för hjälpen fick jag en godispåse. Vill hellre vara chipssmakare känns det som.
Var på teori igår, jag fick första frågan och dessutom flest frågor av alla. Sen glodde läraren åt mitt håll hela tiden när han pratade. Tror jag klarar min teori utan de här lektionerna. Jag är mobbad.
Sen flippade min MP3-spelare idag, tydligen var det fel på min firmware. jag formaterade skiten. Det funkade inte. Gick in på deras hemsida för att försöka ladda ner nytt firmware. Länken funkade inte.
KUL KLART.
Sen är säkert min telefon sönder för det kan ju inte vara så att det är så svårt för en viss person att plocka upp telefonen och ge mig ett besked om helgen? Nejnej.

Men jag är inte bitter.


Imorgon blir det smörgåstårtebakning och drinkar. It's gonna be a good day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0