Här blir inga altaner byggda

Sitter och äter chokladpudding med min laptop i knät, härligt värre.
Jag kom upp i över 2300 kalorier igår! Gjorde ett test som sa att jag behöver ungefär 1500 kalorier om dagen för att behålla vikten i och med att jag inte rör mig något och så. Borde ju gå upp i vikt om jag äter 800 extra än jag behöver? Kanske inte brukar äta 2300 om dagen men i alla fall 2000 så något här är ju skumt.

Skickade en ansökan om ett jobb i Jonsered idag, vet inte helt vart det ligger men det löser sig om jag får jobbet, lät faktikst helt kul.

Inga altaner ne, jävla liknelse må jag säga men ok, nu vet jag i alla fall.

Köra med bilskolan imorgon, ska backa och parkera och vända :/ Inge kul men det går väl bra.

All I want is you will you be my bride? Take me by the hand and stand by my side.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0