Hmm

Jag hade en bra dag igår med, och till och med idag, tills jag satte på min mobil igen.. Då kände jag bara njaaaaeh och stängde av den igen.

Hjälpte grannen Greta idag, eller försökte i alla fall, hon har problem med textningen på svenska program, den man kan få genom att flippa in 199 på texttv. Den hoppar och har sig, någon som har lösningen?
Greta är inte så ung längre men attans vad hon är pigg ändå, grymt rolig tant : D
Och alldeles för snäll, vi får FORTFARANDE godis när vi går dit, fast jag i år försvinner från tonåringars problem. FIck pengar med och det känns bara fel, jag gick ju inte dit för att få pengar right?

Och kul att alla sms jag fått under de dagar jag haft mobilen avstängd står på samma datum och klockslag, tvivlar på att jag fick alla sms samtidigt som jag satte på mobilen.

Är innerst inne SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, men jag tänker ta det lugnt och se vad det blir av med allt.

Och några låtar jag aldrig tröttnar på:

Led Zeppelin - Stairway to heaven
Guano Apes - Candy love
Animals - House of the rising sun
Metallica - Nothing else matters
P.D.SS Totenkopf - The second advent of the black cross
Fakkah - Fotbollsplan
Pipex - Plitigt plyte
Gary Jules - Mad World
JESUS! - Awesome god (shitty version) <- Ok, jag vet cp men ok.
Johnny Cash - Hurt
Ultima Thule - Havets vargar
Streetlight Manifesto - A moment of silence
Guano Apes - Underwear
The Distillers - Dismantle me
The Shins - When you notice the stripes
Cindy Lauper - Girls just wanna have fun
Slagsmålsklubben - Kasta Sten
Brooklyn Bounce - Sex Bass & Rock n Roll
2 Unlimited - No Limit
The Kovenant - New World Order
Less than Jake - The science of selling yourself short
Little Eva - The locomotion
Metallica - Whiskey in the jar
Metallica - Fuel
Turbonegro - Fuck the world
Karolinerna - Värmlandsvisan
Kent - Dom andra

Hmm, allt jag kunde komma på just nu, den här listan är mer för mig själv, men roar det er så läs på och tanka ner bara. Eller köpa menar jag ju såklart 8-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Inget block 44? (OO)

2008-03-06 @ 16:59:09
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0