Ok, ok allt är bra ok? Ok.

Skriver man ett ord för många gånger försvinner typ betydelsen, jag blir osäker på stavningen och sånt. Men "ok" är ju svårt att misslyckas med.
Min körlärare tycker att jag tittar för nära bilen när jag kör, och det är sant, vad är det för jävla skit jag lärt mig? Körde med pappa idag och försökte titta längre fram, det gick ju bra men lite småjobbigt när man är van vid annat : D Men far sa att det är inte mitt fel om jag kör av vägen i svängarna, det är körlärarens :)

Var ute och strosade med mamma en stund idag med, solen va framme! Så himla skönt att vara ute och gå en stund och röra på sig. Jag har nog kondition som en 90+ har.


Och så har jag kommit fram till att vara sur/ledsen/arg/orolig gör fanimej ingen nytta, det är ju bara sig själv man gör illa på det sättet. Nej tacka vet jag knytnävar :) Och/eller granater.

Fick en liten flipp på min pojke idag igen, pff ingen skada skedd skulle jag tro, inte mer att jag mer och mer börjar bete mig som en tant Agda på 90+

SE, jag börjar bli en kärring :O

Frickin' hell, this aint good.

Min pojke är rätt bra ändå. På alla sätt och vis utom ett, men det får jag vänja mig vid helt enkelt :)

Btw mina happy days jag räknar, jag räknar detta som dag 1 !

Kommentarer
Postat av: Josefine

http://www.rusta.se/rullator_i_stal_p75951187.html nått för dig?

2008-03-02 @ 23:54:36
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0