Schmörgåstårrrrrta

Nam, den blev ju helt god tårtan, och schnygg som fasen. Orkar inte gå efter kameran och lägga upp bilder meeeen så kan det vara ibland.

Blogg är så jävla bra för minnet, läste precis min egen och såg att min MP3-spelare flippade ju i förrgår, iförrgår, i förr går, hur fan stavas det egentligen? Anywho, bra som sagt för jag fick den fixad idag, nästan.

Blev skallad igår när jag och Ancan dansade jitterbugg, typ tack tack mitt kindben mår braaa, knastrar lite bara när petar på de. Sånt händer. Och fötter.

Idag backade jag SKITRAKT rätt in i en parkeringsruta. DE NI!
Handikappade jag lyckas då och då.

Nu ska jag snart iväg igen, bara en dusch och äta lite och sminka sig lite. Helt onödigt för jag har ju kvar sminket från igår så egentligen borde jag ju bara äta och sen åka. Men vill man va fin får man lida pin vilket är lika med att man måste släpa aset till duschen och sedan tillbaka hit igen nedfrysen. Nåja, vi har ju rent vatten i alla fall.

Nu orkade jag inte skriva mera.

Pie pie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0