Varför är jag så bra?

Självklart klarade jag mitt prov. Självklart fick jag alla rätt. Självklart är jag bäst.

Jävla tur med frågorna jag hade! ._.

Har klippt mig med, jag ser.. konstig ut. Lugg är helt okei men just nu påminner mitt hår om ett fågelbo.

Min huvudvärk plågar mig dock, helt plötsligt blir det glitter framför ögonen och jag blir blind för en stund, känns inte helt bra om jag ska vara ärlig.


Var i Göteborg med Ancan igår, vi var med om vårt första falska bombhot, oj oj oj vad spännande det var att inte komma hem för dom spärrat av centralen.
Ifs inte mitt första, mitt första var när jag gick på dagis och någon hade ringt och sagt att det var en bomb i Lyckeskolan så vi var tvungna att gå hem för dagen. Jag blev överlycklig.

Nu ska jag lägga upp lite bilder på Bilddagboken och sen läga mig och lyssna musik och förhopningsvis somna och glömma att jag har ont i huvudet.

http://imekakka.bilddagboken.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0