Vart tar dagarna vägen?

Jag är en lat människa, och när jag får för mycket att göra så kortsluts min hjärna och jag hamnar i någon slags vaken koma. Kan hamna att sitta i en stol i 10 minuter och bara titta in i väggen, men det är ju mer mitt problem än någon annans.

Bilskola idag, vi backade i korsningar med snö. Och sakta ska det gå.. saaakta. Och helst inte backa i vågor. Nåja det gick rätt bra, men mindre bra där snön hade samlat sig. För när man skulle köra över det så var man tvungen att gasa lite extra, och när man kommit över guppet så åkte ju bilen iväg med ett språng, och då fick man snabbt ner med kopplingen så inte bilen for åt helvete. Snö är skit, i alla fall i Mars. Bra humor har flickan jag kör med i alla fall.

Sen jobba lite på kvällen, pengar is nice.
På tal om jobba fick jag brev från arbetsförmedlingen idag, dom vill träffa mig 19 mars. Hjälp orka. Jag skaffar nog jobb bättre utan dom, möten gör mig bara nervös.

Träffa Björn imorgon och sedan lite teorilektion på eftermiddagen och sen direkt och jobba.

På onsdag blir det ansiktsmask och hårinpackning och massa mys med mig själv ^___^
Ok, det lät fel men ok.

Synd att vi inte har badkar :/

Kommentarer
Postat av: Josefine

hmmm. känns som om jag vet allt för lite om ditt liv just nu :S

2008-03-19 @ 00:42:34
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0