Cykla med rosa solglasögon!

Hade en riktigt nice kväll igår med Ancan. Vi cyklade runt, drack öl och tjötade om allt möjligt. Skönt att träffa henne igen må jag säga :) Men herregud vilka problem jag hade att cykla i början, sadeln kändes som den satt 3 meter ovanför styret så jag skulle ramla framlänges vilken sekund som helst. Vande mig dock efter ett tag och det gick helt okej att cykla, förutom då att bakhjulet var lite skevt och kunde helt plötsligt bestämma sig för att låsa sig. Sånt händer :)

Men tråkig dag idag, inte gjort så mycket egentligen, varit och hämtat pappas bil på en "utställning", sen har mormor varit här idag så det blev till att ta det lugnt. Fyllt i lite försäkringskassepapper och sånt idag med, kul värre :)

Jag är jävligt skeptiskt till en sak och kan inte bestämma mig för hur jag ska göra.. Jag vill, men inte till 100 procent och då känns det som det inte är värt det? Varför ska alltid allting vara så svårt? Jag vill bara kunna göra beslut med en gång och sen veta att jag kommer vara nöjd med det, men nej nej, livet är en våldtäkt : <

Min mobil har varit otroligt död idag med, känns lite si och så med det men men.


...


Sur är jag men har ingen anledning att vara, behöver nog socker :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

JAG SAKNAR DIG

2008-05-21 @ 19:48:54
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0