"jag har inte mått bra på 20 år så varför skulle jag börja göra det nu?"

Ojoj vilken svacka jag har hamnat i idag : D
Alla har ju sina dagar men herregud, "jag har inte mått bra på 20 år så varför skulle jag börja göra det nu?" .. värre kan det ju typ inte bli insåg jag och blev genast på bättre humör :P
Bara insåg imorse att jag inte hade något eller någon att roa mig med idag så då börja jag deppa och sen höll det i sig tills nu, sen blir jag alltid sur över all möjlig skit när det väl börjar men men. Egentligen borde jag ju vara glad för jag har det ju rätt bra nu ändå :)

Har fått lite gulliga sms idag och så, alltid skönt att veta att det finns folk omkring en som bryr sig :)

Fick gulleväckning idag med :) Blev sådär glad i kroppen :)

Fan nu är jag up and running igen : D

Imorgon ska jag sy till en klänning som jag köpt för jag orkar inte lämna tillbaka den så jag chansar på att jag kan sy. Förmodligen får jag slänga den men det är ju alltid värt ett försök liksom. Tänkte sy in den lite i midjan för ja vill ha den lite tajtare än den är.


Nu ska jag sova, tänkte skriva mer men orkar inte, de får ja göra imorrn istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0