Kalla mig vad ni vill..

.. men Dolly Parton har ju faktiskt inte helt kass musik :)
Little Sparrow va helt söt :)

Hamnade hemma idag men helt ärligt så gör det mig inte nå vidare, känns bra att bara slappa lite. Hade dock gärna haft en speciell pojke här istället för i Skåne.. Mjeh sånt är det.

Vilken skillnad det är på livet nu och för bara två år sedan. Mycket till det goda men visst saknar man andra saker. Men herregud va fucked up jag var när man tänker efter...Glöm glöm glöm.

Måste komma ihåg att ta kopior på mina betyg så jag kan ha med dem till Arbetsförmedingen, blä, kommer glömma det.

Jisses vad stora bröst Dolly Parton har, om hon hänger upp och ner så lär hon ju inte se ett skit. Undrar egentligen varför man väljer att skaffa sig så enorma bröst? En aning större kan jag förstå om man skaffar men hur orkar man fixa problem åt sig själv? Hennes rygg lär ju må finfint :P

Men hon verkar grym ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0