Kontaktnät.

Sitter och fyller i ett papper om mitt kontaktnät nu, känns lite halv meningslöst men vem vet, det kanske kan hjälpa mig.

Upptäckte nyss att en flaska parfym har läckt i min väska så nu luktar den otroligt gott. Alldeles för gott, det är så man spyr nör man känner lukten. Illa :P

Har lite halvont i min tumnagel också, råkade bryta av den när jag bar ved för några dagar sen så det har satt sig en liten träbit in under nagel. Blödde och höll på. Dumma naglar. Överväger att klippa ner allihopa så jag slipper bry mig om det. Samtidigt är ju faktiskt mina naglar helt okei snygga må jag säga men men. Av med skiten.

Rejält tveksam om en del saker idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0