Liar liar. pants on fire.

Min dag började bra, åtminstone efter ett par timmar när jag hade vaknat en gång till. Jag och Emelie var vid sommarstugan igår och myste. Året första dopp skedde där med tragiskt nog. En aning dåligt.
Vi kom inte hem sen på kvällen så vi sov över där helt enkelt, sov som en ängel typ. Jag då. Emelie snarkade minsann. Direkt när hon somnade med.

Så idag har vi solat och spelat badminton och badat, skitvarmt ute. Bra att ha en sjö nära till hands då.

Sen var jag ju duktig igår och skrev klart ansökningar till jobb och sånt. Helt färdiga för att skickas iväg. Tror ni inte datorn går sönder då? Alltså helt pajade, svart skärm och hela skiten.
Troligt att hon på Arbetsförmedligen tror på min förklaring.. Så jag får helt enkelt skriva om allting. Jag som hade varit duktigt och inte skjutit upp saker och ting för en gångs skull. Har i alla fall lärt mig att det funkar alldeles utmärkt att skjuta upp saker för då går inte datorer sönder.

Ska snart sova, såhär en lördagskväll och allt. Men är enormt trött.
Och herregud vad jag gjorde bort mig nu. Och för en liten stund sen med. Sluta sluta sluta. Bäst jag lägger mig direkt.

Sen bara en kort sak till, jag hatar folk som ljuger, ok? Ok. Ät skit.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tsss.. jag snarkar inte alls

2008-06-02 @ 09:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0