Magvärk <3

Har mått hyfsat kass i ett par dagar nu, igår hade jag feber och var mest knasig i hela kroppen bara, men idag vaknade jag med världens magont och det håller fortfarande i sig. Kul :)
Typ krampar då och då och sen är den helt öm emellanåt. What's that about?

Så jag har inte gjort så mycket med den här värken direkt.. Fick nått Lactiblabl-piller av mor minsom tydligen är bra för tarmfloran eller va de hette, säkert asbra :P

I måndags var jag och Emelie och grillade hos Martin och hans kompis. Blev mest rökta korvar i början men de sista blev nog grillade i alla fall :)
Vi fick bara en såndär skum idé och åkte in, typ första gången vi har något vettigt att göra tillsammans så man får ju passa på liksom :P
Kändes lite halvt segt att åka hem igen sådär runt tolv men det var ju bäst så faktiskt. Speciellt med tanke på hur krångligt det är att hitta till Martin, Huvudsaken är att man kommer fram, sen spelar de ingen roll hur mycket extra man har kört för att komma dit. Typ.
Sen hade jag inte velat ligga i feber hos honom direkt. Och pappa blev ju förvånad att jag tog mig hem och det är ju alltid ett plus det med :)

Telefon nu....Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0