Sommarstugemys!

Jag har varit ute vid våran stuga med Martin sen i måndags och bara tagit det lugnt. Kollat på filmer, eldat i kaminen och druckit vin. Riktigt gott med rödvin må jag säga, har helt ändrat mig om den saken sen jag smakade på det som Martin bjöd på ^^
Lite småproblem har vi dock stött på under dagarna.. Ett glas vin blev utspillt över mattan, fick skrubba som idioter för att försöka få fläcken att synas mindre, hällde ut kokande vatten i kökshandfatet så att packningen vid ena röret släppte så allt hamnade på golvet. Datorn slutade funka ett tag och humöret sänktes en aning, upptäckte dock sedan att det var fel sladd som var ikopplad, hehe... don't judge me :)
Sedan lite småproblem som jag icke har lust att dra upp här men det är sånt som händer :)

Har varit helt okei där ute ändå, fast det är en aning primitivt må jag säga. Hålla värmen med eld och laga mat på fotogenspis och enbart ha kallvatten så man måste värma upp det för att kunna diska för hand :P

Men mysigt har det varit :) Nam nam

Imorgon får jag se vad som händer, tror nästan jag vill träffa Emelie, har hon tid tro? Skicka sms om du vill.. Annars skickar jag, du har helt enkelt inget val. :)


Hmm torsdag imorgon, sen fredag.. då är det dags för Arbetsförmedlingen igen FUN FUN FUN.. mm verkligen.
Sen på lördag måste jag till Öxabäck på något klubbmöte. Snäll som jag är så ställer jag upp för befolkningen.

Nej, måste ta på mig mysbyxor nu, har typ kramp i baken av någon anledning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0