Tjejer sökes!

Lycka är att må som jag :)


Jag letar flickor som är max 16 år åt en underbar kille som blir 16 i år. Han är lång, mörkhårig och har gyllenbruna ögon. Han vill ha en "snäll, söt och pratglad tös" att umgås med! :)


Mår för övrigt jävligt bra, tror det är solen eller något.. Eller kanske att allt rullar på just nu! Det enda som stör mig är att mitt knä mår lite kass, känns som det vill böjas åt fel håll..Satt nog i fel läge med det för länge helt enkelt, går nog över :)

Idag hamnar jag hemma och kollar på Scrubs med lite chips i handen, något annat vägrar jag att göra. Om inte någon kommer med ett VÄLDIGT bra förslag klart.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Är han rik?

2008-05-03 @ 01:13:44
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0