Vad man uppskattar en säng efter en natt i en bil

Sov i en bil natten före igår och va sjukt svårt det är att sova två i ett baksäte! Somnade runt 3-4 och sov kanske en timme, sen vaknade jag av att jag mådde dåligt överallt och frös som en idiot. Värmde upp bilen lite och somnade igen för att vakna en timme senare. Sen vägrade jag sova mer för varje gång jag vaknade mådde jag sämre än när jag somnade :P
Men inatt sov jag som en ängel i min mjuka underbara säng, vad bortskämd man är egentligen, men en säng skulle jag inte klara mig utan :)

Martin kom hit en sväng iförrgår och umgicks lite med mig och Emelie, sen drog Emelie hem och jag och Martin hamnade alltså i bilen.
Grymt mysig är han, speciellt youtube-länken jag fick var underbar ^^

Idag ska jag till mormor och träffa mina kusiner äntligen, inte sett dom på år och dar :/ Ska försöka få skjuts dit, mina ben mår mindre än bra sen igår må jag säga, ena knäet är helt flippat. Aj aj aj.

Men ja e inte bitter.

Undras vart jag tar vägen i helgen.. Orkar inte göra något egentligen men sällskap vill jag ha i alla fall :)

Bleh skriver mera sen, kan ta lite bilder med på mina fina kusiner.

Herrå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0