Weekend update ;D

I lördags var jag i Öxabäck på ett klubbmöte och jag hade underbart roligt :) Eller INTE.. Men men, vad gör man inte för att glädja andra. Helt tråkigt var det klart inte men jag hade bråttom för jag ville med en buss som jag trodde gick kl 18. Klockan 16 började vi packa ihop och jag trodde att jag skulle hinna med, men herregud vilken tid det tog att packa ner allt igen. Vi började åka därifrån vid 17 och då skulle vi hämta farmor vid Öresund också, så det tog sin lilla tid. Var hemma vid 17:30 och upptäckte att bussen gick 17:25. JAAA!! Glad jag blev.
Fick vänta två timmar på nästa buss men sånt händer.

image20

Snyggt jag står måste jag säga! Riktigt muppig bild.

Åkte iaf till Martin då på kvällen och vi kollade schlager och drack lite vin och öl. Hemskt tråkiga bidrag allihopa tycker jag, inte för att jag är så mycke för sånt men alltid kul att kolla lite halvt på det ändå. Sedan såg vi att Simone gick på TV så vi såg på den. Sen gick ju Den galopperande dektektiven och den filmen bara måste man ju se helt enkelt. Så vi kom i säng runt 4:30. Bra jobbat :)

Dagen efter fick jag frukost på sängen! Nam :) Sen kollade vi film och spelade lite GTA, skitroligt att spela två stycken :P

Hum, en viss person kanske klagar om jag lägger upp bilder på honom så jag lägger upp en muppbild på mig och ett par vinglas från i lördags :) Riktigt nice glas ^^

 

Kommentarer
Postat av: Fiona

very nice ^^

2008-05-26 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0