Where the heck is the ladder?

Väldigt otveksam om saker idag, känns mycket bra. Nu fick jag sms.. Mjeh tråkigt sms.

Har inget att göra idag och kan inget göra ikväll för jag ska iväg imorgon och vill inte vara alltför seg. Har tre intresseanmälningar att göra idag med så det är nog lika bra att jag inte har något kul för mig, behöver få skrivit dom.

Ska snart äta potatisgratäng med massa god ost på.

Lika bra att gå ut i solen igen, här orkar jag inte direkt sitta.

Ska lägga ut lite bilder på bilddagboken sen :)

Jag diggar USA, "Köp en bil - få en pistol på köpet" Som gjort för en lyckad drive-by. Undrar hur dom tänker där egentligen? :)

Kommentarer
Postat av: Fiona

weekend update please :)

sätt upp bild på dig o martin ;)

2008-05-26 @ 09:35:38
Postat av: Josefine

mohahahhaa. jag har redan sett dom :P

2008-05-26 @ 16:16:03
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0