You're my wonderwall

Oasis - Wonderwall, nam <3

I helgen har jag varit hos Martin och inte gjort så mycke egentligen, kollat lite film, druckit lite vin och varit ute vid Sisjön tror jag den hette, helt nice där iaf :)
Har sjuka blåmärken på min ena arm, var bara ett par stycken från början men nu är det 7-8 stycken, dom typ förökar sig :P Ser ut som jag har blivit misshandlad, vilket mina föräldrar typ tror att jag blivit i helgen, orka :)

Idag har jag varit i borås och hjälpt min bror fixa kontantkort och lite sånt, tycker de va lite kallare i vädret idag. Lite småtråkigt men va ska man göra..

Varför känner jag mig ledsen så fort jag hamnar framför datorn? Förstår inte de, jävla ångestdator eller nått.
Så jag drar mig nog härifrån igen alldeles strax när jag är klar med allt :)

Jag funderar över vad som strålar mest i hjärnan, trådlöst handsfree eller med tråd helt enkelt... Tråd sänder ju inte ut strålning på samma sätt, men trådlöst kan man ju ha längre från kroppen..

Ingen aning.

Har fått 72 mail över helgen jag varit borta.. typ orka?


Aja, shit the same, nu ska jag ut och röra på mig lite innan jag får ett anfall eller nått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0