Clockwork Orange

Kom hem från en stund sen från Mikael. Och här är ingen hemma. Vad ska man göra här egentligen?

Imorgon blir det i alla fall Borås och sedan till Kinna igen för att göra lite körprov, måste skärpa mig nu. Som jag typ har tänkt göra jättelänge. Jag skärper mig långsamt.

Som sagt, vad gör man hemma egentligen? Har kollat lite på Kvarteret skatan med Björn och spelat Pocket Tanks. Skulle kunna äta men jag är inte hungrig. Skulle kunna gå ut och gå men det har jag redan gjort idag och det är dessutom mörkt typ. Skulle kunna sova men det känns inte så roligt det heller.

Lyssnar igenom lite musik från filmen Clockwork Orange, musiken är helt okej faktiskt, dock något deprimerande. Nu kom låten då han har sex med ett par flickor han drog hem, och den scenen är helt sjuk för den spelas skitfort. Dom ser ut som Duracell-kaniner Men den låten glömmer man inte sen.

Kör på Iggy Pop - The Passenger, istället. Det är musik det.


Gerbilen här jämte diggar tydligen inte musiken, han stampar i buren och varnar för fara : D Nåja.


Denna veckan kommer bli seeeeg, massa tråkigt ska göras, men allt i livet kan inte vara kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0