En lista tiiiill.

var ligger din telefon när du sover? Hemma på nattduksbordet, här på golvet eller på en byrå.
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? Typ aldrig.
hur känns det när du inte har din telefon på dig? Kan vara skönt ibland, men inte om man behöver den.
får du någon gång höra att du är en telefonälskare?  Nae, men mobilberoende.
hur många sms har du skickat? 3078, men vet inte sen när.
hur många telefoner har du haft det senaste året? 2
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Inte vad jag vet
vad står de i de andra sms:et i din inkorg? Mikael: Funkade det med nätverk?
vad står de i de senaste skickade sms:et? "Och dig. Låter helt underbart. Precis vad jag behöver."
 vem är 6a på listan över mottagna samtal? Eh, något konstigt nummer, kommer inte ihåg vem det var.
vem är 2a på listan över uppringda nummer? Mor min.
vad har du som bakgrunds bild? Min gubbe
hur mkt batteri har du på din mobil just nu? 52 %
vem är 8 på din kontakt lista? Andreas Nordh
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Mig själv.
vem är den första på bokstaven "K" i din Kontaktlista? Karin
vad heter din mobil, som bluethooth namn? Vet inte? Typ w910i gissar jag.
bästa låten på din mobil? Finns en del bra
den sämsta låten på din mobil? Finns inga dåliga.
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen ? En bild på mitt halsband min kusin tog.
hur mkt är klockan när du gör detta? 15:37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0